Överraskningsshopping

publicerat i Allmänt, Handarbeten;
Att shoppa på internet är väl hur smidigt som helst. Man fyller i vad man vill ha, tar köpet på faktura och betalar inte för ens produkten kommer och vips så har man gjort ett nytt köp. Det märks inte i plånboken, det syns inte på kontouttdraget men förväntningarna finns där för man vet vad man väntar på. Eller ja, ett tag i alla fall, enda tills man glömmer bort vad man beställt helt enkelt.
Idag kom det en fin liten överraskning ner i brevlådan. Ett broderi som jag beställde för flera månader sedan men som levereras tre månader efter beställning. Jag är nämligen med i en handarbetsklubb och jag hade såklart glömt bort att jag beställt ett sött litet broderi. Så idag kom det till min glada överraskning mer att pyssla med om kvällarna, precis som värsta överraskningsshoppingen :) Längtar så tills jag får sätta igång, det är nämligen en av mina favoriter som landat i min famn, så nu blir det inte mycket annat gjort om dagarna, haha.
 

Kommentera inlägget här :