Nyttiga bananpannkakor

publicerat i Mat och recept, Träning;
Efter gymmet idag testade jag någonting nytt till frukost- bananpannkakor! Jag har läst mycket om dom här pannkakorna och mina kompisar pratar så bra om dem så jag tänkte att det skulle vara kul att testa. Det enda som behövs är ett ägg och en mosad banan som man vispar ihop med 1/2 deciliter havregryn som gör att pannkakorna lättare håller ihop. Det bli två stycken pannkakor av smeten och det blir godare om man serverar med något bär, jag tog hallon i morse. Smaken är väl som baken, delad, men visst gick dom att äta. Men om dom är sådär "hiiimla" goda som alla andra skriver, det vette tusan. Men man kanske lär sig att äta dom, jag menar dom är ju trots allt nyttiga! :)
Idag var det ben, avd och rumpa på gymmet. Uschamej vad segt det var! Redan efter första övningen skakade benen och syran sprutade. Borde nog ta en vilodag från benträning snart, men jag har så mycket kul inplanerat dom närmsta dagarna där dom måste vara involverade. Spinning, Bodystep och lite löpning, det här blir en toppenhelg! 

Kommentera inlägget här :