Nya Converse

publicerat i Allmänt, Hemmet, Kläder och skor;
Efter en natts sömn på soffan mår man som en prinsessa. Jag kan inte förstå hur det kan vara så himla skönt och mysigt att gosa ner sig i den, för det är ju trots allt mycket mindre plats där än i sängen. Hursom sov jag som en stock hela natten och det tackar vi för eftersom det blev en rätt sen kväll igår med städning.
Idag är det fredag och fredagspirret är i magen. Äntligen helg igen! Långhelg för min del eftersom jag ska på intervju hemma i Sandviken på tisdag så då är det lika bra att stanna hemma tills dess och sen åka tillbaka först efter intervjun. Så i helgen hinner vi hitta på och göra massa skoj :) Inviger dessutom mina nya Converse idag. Eller ja, nya och nya, men jag fick dom av Tove igår eftersom hon köpt för liten storlek till sig själv. Så med öppna armar tog jag emot dom, perfekt när man är en fattig student!

Kommentera inlägget här :