Nattmacka

publicerat i Allmänt, Hemmet, Träning;
Läkaren konstaterade en infektion i kroppen som resulterar i utslag. Det är alltså vila, vila och åter vila som gäller framöver för att mina fina utslag ska försvinna och för att jag ska kunna bli bättre och få komma igång med träningen igen. Så typiskt när man är inne i sånt fint stim, då är det alltid någonting som ska förstöra. Men, men, vi får se det från den ljusa sidan, allt hade kunnat vara mycket, mycket värre!
Inatt hände det någonting konstigt som aldrig, jag upprepar, aldrig har hänt förut! Klockan två inatt vaknar jag av att min mage kurrar, låter och gör så ont- av hunger. Jag försökte somna om men det gick inte för värken så jag var tvungen att fint stiga upp och ta mig en nattmacka. Helt otroligt! Sen somnar jag förvisso skönt om, men det kändes så konstigt för det är inte alls likt mig. Nattmacka, vilketslöseri med sömn!
Idag blir det alltså vila hela dagen att se fram emot. Det kan vara skönt det med, men inte när det blir över en sådan lång period, då blir jag snarare rastlös än att det hjälper. Det var tur att jag fick lite frisk luft med Emma i trädgården igår så jag orkar vara inne hela dagen idag. Frisk luft ger verkligen härlig energi, speciellt när man kan poa lite i trädgården samtidigt. Längtar så tills det är min tur att skaffa hus<3

Kommentera inlägget här :