Mot gymmet

publicerat i Allmänt, Träning;
God morgon denna härliga, soliga söndag! Idag vaknar vi upp med energi i kroppen och håller precis på att göra oss redo för ett tufft, hårt och väldigt effektivt gympass. Vi har nämligen fått våra efterlängtade produkter från gymgrossisten så nu jäklar ska det väl bli bra resultat bara vi lägger manken till :) Det som är så skönt är att jag dessutom har fått med mig Erik i bygga- muskler- projektet. För vill man börja bygga muskler så krävs det diciplin, vilja och ett hälsosamt liv. Nu kan vi hjälpas åt med alla dom delarna som behövs i stället för att jag ensam ska behöva kämpa på med en oförstående pojkvän. Men nu är det andra bullar som gäller och idag tänkte jag testa en ny teknik på gymmet. Vad det är och hur det känns får ni höra senare om den gav resultat, haha. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

galet hur jag slocknar på kvällarna med CMA - vet inte om jag bara inbillar mig eller inte, men sover bättre & är piggare på morgonen. Bästa tillskottet jag tagit :)

Dessutom, heja Elin! Kör hårt :)

Svar: Jaså! Nu är det Erik som först och främst tänkt äta dom tabletterna, men det är bra så han blir lite morgonpigg, haha ;)Du tycker det! Ja i så fall kanske jag får skaffa sånna sen jag med. Börjar med proteinpulver och fettförbränning och sen kanske jag lägger på dom tabletterna när jag slutat med fettförbränningen :)
Tack Mallis!! Du med <3
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :