Intervju!

publicerat i Allmänt;
Igår kväll blev ingenting som planerat. Först var vi iväg en sväng till gymmet jag och Erik. Rygg, biceps och mage. Jag körde helt slut på mig och idag värker det som sjutton i både ryggen och i benen sen löpningen. Men det är en skön känsla samtidigt för då vet man att träningen har gett resultat :)
När vi hade tränat färdigt så svängde vi snabbt in på affären för att handla både middag och ingredienser till bullbak. Erik hade nämligen fått i uppgift att baka bullar och ta med sig till jobbet eftersom jag bakade dom godaste bullarna som grabbarna på jobbet någonsin ätit. Så det var bara att kasta sig in i köket och både baka bullar och laga mat samtidigt. Men någonstans där mitt i alltihopa så känner jag hur magen drar ihop sig, svetten börjar rinna lite i pannan och jag blir alldeles yr och vimmelkantig. Då var det dags igen att bli illamående och sängliggande. Jag och min krångelmage! Så Erik fick fint rycka in i köket och styra upp allting. Tur att jag har sån duktig fästman!
Idag är det tisdag. Idag är det intervju. Sitter i soffan nu och väntar på skjutsen dit. En heldag på Sandvik med enskild- och gruppintervju, rundvandring och lunch. Nerverna börjar ta ut sin rätt och fjärilarna är i magen. Nu grejar jag det här, jag ska ge allt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Ska du på sommarjobbsintervju?^^

Svar: Jajamensan! :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :