Hissgardin

publicerat i Allmänt, Hemmet, Shopping, Träning;
Åh vilken härlig tur vi har med vädret denna helg. Så himla mysigt och skönt att kunna vara ute och njuta. Idag ska mina söta barn från Funkykids ha uppvisning nere på krysset så jag ska dit och dansa tillsammans med dem och vi är så laddade allihopa. Extra kul med bra väder så vi hoppas såklart på mycket publik.
Kommer ni ihåg förut att jag var ute och letade en hissgardin till sovrummet? Idag beställde jag hem en som jag tror kommer passa bra in i vårat sovrum. Väldigt enkel men söt och elegant, ungefär så som en gardin ska vara. För visst är det lite fint med gardiner? Jag tycker det ser så ombonat ut hemma och det ger en fin och personlig prägel. Gardiner och andra textiler är ett måste helt enkelt.

Kommentera inlägget här :