Helg igen!

publicerat i Träning;
Så är det fredag morgon med ett tidigt uppvaknande för att gå till gymmet. Idag var det rygg, biceps och mage som pumpades, dock med lite extra fokus på magen. Tycker nämligen att jag bara blir tjockare och tjockare nu för tiden även fast jag tränar mer och mer. Jag förstår inte! Jag säger inte att jag är stor, men jag märker att fettet på magen har blivit mer, lite fylligare liksom. Det betyder att ja får lägga mer fokus på magträningen till utlandsresan! 25 dagar kvar idag, det hinner jag!  
Såhär blir det för händerna om man har en grym dag på gymmet. Gymhandskar är för mesar ;) 
Men sen var det ju inte bara det här med själva gymningen heller utan intaget av protein. Min absolut största fobi!  Det smakar ju så fruktansvärt illa och smaken håller sig kvar i munnen hur länge som helst! Så idag tänkte jag testa någonting nytt, jag tog en banan till samtidigt, man kan inte få i sig nog med nyttigheter. Tror ni det hjälpte? Knappast. Det där proteinet, det är sjutton som rena giftet. Så jag antar att det bara är att hälla i sig det, se nöjd ut och hoppas på resultat.

Kommentera inlägget här :