Glad Valborg!

publicerat i Allmänt, Träning;
Efter ett tufft, tufft, tufft benpass på gymmet är det så skönt att ligga uppkrupen i soffan, mätt i magen efter sushi- middagen som jag lyxade till tisdagen med, och vara omringad av täcken och kuddar. Förstår inte att jag, oavsett övning, får slita så mycket på gymmet. Stönar, grimaserar och svettas. Nästan lite pinsamt. Men det är väl så det ska vara när man tränar antar jag? Inte som tjejen jag såg idag, pratade i telefonen, utan head- set, samtidigt som hon körde i maskinerna. Fascinerande, haha.
Glad Valborg förresten! Hur firar du? Ligger du hemma och softar i soffan som mig eller ska du iväg på någonting roligt? Vad du än gör så måste du hålla med om att det här blir en fruktansvärt lyxig vecka med en jobbdag, sen lite helgdag idag ch sedan ledighet på onsdagen och sen har vi bara två arbetsdagar kvar varav en knappt känns som en arbetsdag eftersom vi vet att det är helg igen. Jag njuter! Ha en fin kväll<3

Kommentera inlägget här :