Första gympasset

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning, Träning;
Ja, tidigt, tidigt i morse begav jag mig iväg på mitt första gympass efter den långa vilan med sjukdom i kroppen. Det gick faktiskt mycket lättare än jag trodde även om pulsen och svetten var där redan efter första övningen. Det blev bröst, axlar och triceps som fick sig en omgång och jag hade inte alls tappat mycket styrkemässigt så det var skönt. Nu laddar jag om inför morgondagens pass med ännu mera motivation och energi!
Den här veckan väntar sista rycket (eller första, beroende på hur man ser det, hihi), innan det är dags för utlandsresan. Det blir inte fullt en hel vecka här i Sundsvall utan jag åker hem igen på torsdagkväll eftersom det är funkyshow på fredag, så det är lika bra att köra på nu när man väl är här! 

Kommentera inlägget här :