Dyr hobby

publicerat i Allmänt, Handarbeten, Shopping;
Efter att ha slitit hårt i skolan så är det så skönt att få komma hem och sätta sig i lugn och ro och brodera framför tv:n eller småpratandes runt bordet. Bara att låta händerna göra någonting och att få tankarna att flyga iväg på någonting annat ett tag är så värdefullt för att orka med vardagen. Mitt broderi är minst lika viktigt för mig som min träning, och för att orka behöver man inspiration och att man unnar sig någonting nytt ibland. Idag när jag surfade runt lite så hittade jag den här supersöta uggle-duken! Trots priset på 400:- kunde jag inte motså den utan var tvungen att klicka hem den. Men nog håller jag med om att det är dyrt med dom pengarna för en bit aidaväv, mönster och garn, för att sedan behöva lägga alla timmar på att få duken färdig också. Men i slutändan jämnar det ut sig för man har igen det flera gånger om undertiden som man håller på då det ger så mycket tillbaka med handarbeten. Blir du inte sugen att testa du med? :)

Kommentera inlägget här :