Den som söker den finner

publicerat i Allmänt, Kläder och skor, Shopping;
Nu är resväskan snart komplett! Den som söker den finner, och idag hittade jag både en fin bikini och en fin baddräkt att ta med till Turkiet. Ska man åka utomlands så får man köpa nytt oavsett om man behöver det eller inte, det är det absolut bästa med att åka utomlands :) Jag älskar att bikinin är så pass diskret i både färgval och utseende, men att man ändå har lyckats få till söta detaljer som gör att bikinin blir lite speciell och inte är som "alla andra". Speciellt gillar jag färgvalet då jag måste ha en bikini som det inte är så mycket färg i med tanke på min hudtyp. Är man en blekfis så får man hålla sig ifrån de allra starkaste färgerna för att inte riskera att se ännu blekare ut, haha. Så jag hoppas att färgen blir bra och att den sitter som ett smäck när den trillar ner i brevlådan! Bikinin hittar du hos Nelly.com

Kommentera inlägget här :