Charmen med kortvecka

publicerat i Allmänt;
Att arbeta eller gå i skolan när det är kortvecka, det är kanske en av de lyxigare förmånerna som finns. Det är så skönt att börja veckan och veta att man har en dag tillgodo, och sen påbörjas helgen. Idag är det redan torsdag vilket betyder att jag ska åka hem imorgon. Ikväll ska väskorna packas igen trots att jag packade upp dem så sent som i går. Njutbart, minst sagt.
 
Bild från en av påskens härliga, soliga dag<3
 
Idag har det labbats hela förmiddagen. Dataprogrammering hör inte direkt till en av favoritämnena, men nu är det klart för den här gången. På eftermiddagen väntar det matteplugg innan det sen är dags att storstäda lägengeten efter saneringen av mina fina husdjur. Jag skulle egentligen behöva köpa en mascara också eftersom min knappt är användbar, haha, men vi får se hur långt tiden räcker till!
 
 

Kommentera inlägget här :