Bra start!

publicerat i Allmänt, Träning;
I morse var jag minsann uppe med tuppen och kände att benen och rumpan ömmade lite sen det tuffa benpasset igår. Vad kan inte vara bättre än lite löpträning tänkte jag och så snörade jag på mig skorna och pep iväg på årets första springtur. Härligt var det, men jag säger inte att det inte var jobbigt, för det var det också. Fruktansvärt jobbigt. Men jag tyckte ändå att jag fick igång kroppen bra och kom in i ett skönt tempo som gick att hålla hela vägen. När jag sen kom hem igen såg jag att det hade gått riktigt bra med tanke på att det var första springturen! RunKeeper måste vara det absolut bästa hjälpmedlet som finns när det kommer till löpning, Me like!
 

Väl hemma blev det lite äggfrulle och en snabbdusch. Ska tillbringa några timmar idag med mormor och min morbror Christer. Shopping, kanske lite fika och en massa babbel. Som det ska vara helt enkelt :) 

Kommentera inlägget här :