Bendag

publicerat i Allmänt, Träning;
Imorse klev jag upp tidigt igen för att gå till gymmet och köra lite ben. Kände någonstans på vägen att jag hade en fruktansvärd träningsvärk i triceps sen igår. Skönt, då vet jag att jag har gjort bra ifrån mig :) Dock var det väldigt segt att köra ben idag, så jag hade mest fokus på rumpan, haha. Det känns lite viktigare nu när vi snart ska utomlands, och speciellt med tanke på att den nya bikinin kommer snart. 
Det känns i varje fall skönt att ha kommit in i ett träningsstim igen. Allt flyter på och jag har tid att träna vilket är skönt. Eller ja, jag gör mig åtminstone tid att träna för det känns viktigt, jag mår så mycket bättre då :) Vi får se om jag gör mig tid för en liten spring tur ikväll, det beror på hur kroppen svarar på dagens pass, annars blir det kanske en liten runda.

Kommentera inlägget här :