Barnsolkräm

publicerat i Allmänt;
Så var eftermiddagen med shopping över. Vi åkte fram och tillbaka, kors och tvärst, det glömdes saker och det blev mer saker än tänkt. Men nu är det i alla fall gjort och alla är nöjda och glada :) Jag fick dessutom med mig lite nyttigheter hem. För om man ändå ska sitta på apoteket en längre stund kan man väl passa på att uträtta lite ärenden som man själv vet att man kommer ha inom en snart framtid, nämligen solkräm! Så nu har vi då solkräm så vi klarar oss åtminstone till Turkiet men även en bit in på Australienresan. Jag började äta mina solbrun- tabletter idag och då känns det lite extra tryggt med en bra solfaktor som skyddar mot de farliga UV- strålarna också. Här kör vi med både hängslen och livrem, haha. Nu är det bara aftersun kvar och sen kan vi sola hur mycket vi vill utan att behöva oroa oss allt för mycket :)
Det är lika bra att köra på barnsolkrämen, solskyddsfaktor 50 och extra vattentät. Perfekt för den blekfis jag är.

Kommentera inlägget här :