Ärenden

publicerat i Allmänt, Shopping;
Efter en stressig förmiddag med mycket ärenden att uträtta ser jag nu fram mot en betydligt lugnare eftermiddag med en föreläsning, lite träning och sedan slapp i soffan resten av kvällen trots att det är sista april. Men om jag ska hinna få i ordning allting till utlandsresan så kan det vara bra med en lite lugnare kväll också så jag kan få i ordning packlistan ordentligt och även hinna planera de sista inköpen som måste göras. Som idag till exempel, då tog jag tillfället i akt och köpte mig en brun utan sol kräm. Man vet ju aldrig om solen sviker en eller om mina solbrun- tabletter som jag köpte ger någon verkan, och det är faktiskt fruktansvärt tråkigt att åka utomalnds utan att bli brun. Så det är bara en backup, utifall, för att jag ska få känna mig lika fin som alla andra :)

Kommentera inlägget här :