Vilodag

publicerat i Shopping, Skola och utbildning, Träning;
God morgon på er denna härliga helgmorgon!
Idag vaknas det sol i Sundsvall, men tyvärr blåser det en hel del. Ska därförinviga nya jackan idag få se om jag är nöjd (har gjort en liten fuling och stoppat in prislappen i jackfickan eftersom den satt fast på dragkedjan, så den syns inte. Då kan jag verkligen känna efter om den är bra, och är jag inte nöjd kan jag fortfarande lämna tillbaka den).
 
Idag är det sista nolledagen, sen är hela nolleperioden slut. Vekorna avslutas med en nollecermoni nu halv tolv och sedan är det finsittning ikväll 19:00. Ser verkligen fram emot dagen, det ska bli riktigt roligt. Extra njutbart är det också att jag har vilodag från träningen idag så jag slipper stressa in en pass mitt i alltihopa även om det är jättekul att träna såklart! :)
Nej, ner mot nollecermonin nu, puss!
 

Kommentera inlägget här :