Skoljobb mellan 08:00-21:30

publicerat i Skola och utbildning, Träning;
Klockan är elva och idag har jag varit i skolan från åtta i morse till halv tio nu på kvällen. Helt insane! Man kommer garanterat vara utbränd innan det här första, stenhårda, året är över.Visst, man klarar av det, men man får vara beredd på att lägga mycket tid på saker och ting som man kanske inte behövde göra i gymnasiet. Men snart så kommer man in i det, ska bara ge det någon vecka till först. Höjdpunkten för idag var helt klart shushi till middag, mums.
 
Har sedan jag kom hem packat och diskat. Tycker egentlgen mest jag har irrat omkring som en galning och inte fått speciellt mycket gjort, men jag hoppas det mesta finns på plats inför hemresan imorgon. Kommer ju dessutom stanna hemma lite längre även den här helgen eftersom jag ska få ha ett spinningpass på måndag istället för Emelie, längtar så! :) 1 timme härlig spinning, så kom och svettas med mig då vettja!
 
Dags att krypa till kojs, puss!
 
 
 

Kommentera inlägget här :