New Girl- Premiär!

publicerat i Allmänt;
Fel på bloggen igen!
Igår när jag försökte lägga ut mitt inlägg så fungerade det inte som vanligt. Jag vet inte om det bara är min blogg som strular eller om det är fler som har problem? Tråkigt är det, men samtidigt kan jag inte göra så mycket åt saken.
 
Igår var jag i vilket fall som helst himla upptagen hela dagen! Gym på förmiddagen, skola mellan 9-17, sen nollning och efter det var det bara hem och sova. Då var klockan 23:20 och jag hade hållt igång hela, långa dagen. Det är intensivt att börja på högskolan!
Igår missade jag dessutom premiären av New Girl! Har lite att ta igen idag då med andra ord, tjoho :)
Men först väntar en tur till gymmet, sen måste jag komplettera min ansökan till Göranssonska fonden, och sist så ska nollningsuppdraget till ikväll fixas. 
Puss!
 
 
 

Kommentera inlägget här :