Myssöndag

publicerat i Handarbeten, Träning;
Mat hos mormor, fika hos mormor och mat igen. Herre gud jag tror jag rullade därifrån idag! Men hon är för go min mormor, proppar i mig massa mat så jag ska orka träna, haha. Blev dessutom broderi i överflöd så idag fick jag även färdigt en av mina gamla tavlor som jag sytt sen jag var ungefär 12 år gammal, haha :) Ska bara köpa en ram så visar jag såklart sen när den är komplett.
 
Precis som tänkt blev det ett härligt, svettigt och sjukligt jobbit BodyAttack pass idag med världens bästa instruktörer Emma och Eva. Dom brudarna, vilka talanger! Jag bara älskar deras energi, teknik och kroppar. Där har vi drömsenariot som får mig att jobba hårdare än någonsin! Därför är jag nu uppkrupen i soffan och bara njuter av att vara hemma och få ta det lungt. Det var ju trots allt vilodag idag, så tog jag inte vila från träningen kan jag åtminstone ta ledigt från plugget, hihi :)
Puss och Kram<3
 

Kommentera inlägget här :