Långkjolsproblemet

publicerat i Kläder och skor, Shopping;
God morgon!
Idag hade jag en härlig sovmorgon, ändå är jag jättetrött när jag vaknar. Har säket kvar någon elak bacill som gör att jag inte får energin til hundra procent. Lite mer vila och sen så är jag med i matchen igen! :)
 
Både igår och idag har jag haft långkjol på mig. Jag tycker der är ganska roligt, för det är vardagsfint samtidigt som det är lite extra uppklätt än att bara komma i ett par jeans. Men att ha långkjol innebär i stället att man får svårt att välja skor. Snyggast till är ett par låga converse (som jag inte äger ett endaste par av), även om det kanske är mer lockande att ha klackskor just eftersom man har kjol på sig. Och det är precis här jag har fastnat. Övervägningen mellan att köpa ett par Converse eller fortsätta ha mina risiga klackskor till. Jag borde införskaffa ett par nya skor så jag slipper skämmas, men det är svårt. Måste tänka lite till.
 

Kommentera inlägget här :