Känslor

publicerat i Allmänt;
Har precis klivit upp ur sängen och plockat med mig dator och täcke för fortsatt morgonmys i soffan framför MTV. Inatt har det inte varit en rolig natt alls. Har bara lyckats sova några få timmar mellan tre inatt och sju imorse, och då har det dessutom varit orolig sömn med uppvaknanden flera gånger. Erik har mått dåligt inatt så jag har vakat över honom, men jag har även reflekterat en del på det förflutna, nuet och framtiden. Idag tar jag allt så förgivet för det känns så lätt med livet, men jag borde vara mer vaksam och mer se till vad jag verkligen är bäst för mig, och såklart leva upp mina drömmar. Vad vill jag, hur har jag tänkt det och hur når jag dit, är några bra frågeställningar. Svaren har jag inte kommit fram till för jag måste ge det mer tid, men det är det värt.
Dessutom regnar det idag, värdelöst och mysigt på samma gång. Jag är splittrad i det mesta.
Var rädd om varandra, söndagskram från mig<3
 

Kommentera inlägget här :