Heldag med labb

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning;
God morgon! Idag blev det som en liten chock för mig när jag vaknade. Det var fortfarande så mörkt ute när alarmet gick, att jag trodde det var mitt i natten och att jag drömt att väckarklockan hade ringt. Så jag kollade på mobilen men klockan var mycket väl sex. Usch så mörkt det börjar bli om kvällar, mornar och nätter nu! Tur att man får börja tända massa levade ljus så det blir mysigt :)
 
Idag har jag två labbar i skolan där den ena är på två timmar och den andra är på sju timmar. Så idag går jag i skolan mellan åtta och fem precis som vanligt. Dessutom måste jag sitta kvar sen och skriva lite rapporter så vi får väl se om det blir lika sent idag som igår. Suck... Imorgon får jag i alla fall åka hem, det ska bli skönt! Ska även hinna med att kika på en lägenhet hade jag tänkt, I'm so excited! :D 
Nu måste jag skynda mig! Ska till skolan idag för jag fick skjuts hem igår kväll så cyklen är kvar på skolan (hoppas jag!). Puss!
 
Min älskling, jah hoppas den står kvar där jag lämnaden den igår :)

Kommentera inlägget här :