Hard working woman!

publicerat i Skola och utbildning, Träning;
Första inlägget för idag kommer nio på kvällen, skandal jag vet! Men gissa om det är mycket i skolan just nu och jag skojar inte. 4 kurser läser vi parallellt. I två av kurserna är det labbar som ska göras som det ska skrivas rapporter på plus övriga inlämningsuppgifter och allt annat man borde läsa på för att ligga i fas. Nej, stressigt är precis vad det är och det har vi väl fått ett kvitto på idag då jag har varit i skolan från åtta i morse fram tills nu. Konstant alltså. Jag har inte ens hunnit köra mitt träningspass för idag så jag får slänga in det imorgon. Om jag hinner....Ska sitta kvar imorgon med. Skolan måste gå först, men träningen är fortfarande väldigt viktig för mig!
Nej, nu måste jag läsa igenom fysiklabben till imorgon och sen ska jag brodera lite innan det är dags att sova. Puss!
 
 
 
Psssst! Idag fick Björn sitt bruna och fina paket. Spännande!

Kommentera inlägget här :