Det handlar inte om att vänta till stormen är över, utan att lära sig springa i regn

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning, Träning;
Det spöregnar ute när jag ska hem från skolan. Klockan är halv sex, jag är hungrig och jag inser att jag har en bok att lämna in på biblan inne i centrum och den ska in idag! Suck. Det var bara att cykla åt motsatt håll i jämförelse var man bor. En halvtimme senare är jag hemma, dyblöt! Inser att David (min lägenhetskompis), preciiiis har börjat laga sin middag så jag får vänta på min tur. Nej, vet ni vad, idag har det inte alls varit min dag. Tillråga på allt har jag tvättid ikväll mellan 20-23, och det är vilodag så jag får inte träna. Vissa dagar alltså, vissa dagar...
 
 
PS! Mattetentan är återfunnen och inlämnad på riktigt idag. SKÖNT! Nu hoppas vi bara att jag klarar den också!

Kommentera inlägget här :