Dagens pass

publicerat i Allmänt;
En stressad, sen och supertrött Elin tittar nu snabbt in för att lägga upp dagens träningspass. Klockan är redan nio på kvällen och jag måste sätta igång med matteplugget. 23:00 har jag sagt till mig själv, sen är det okej att gå och sova, men inte förens då!
Hursom, rygg, biceps och mage stod på schmeat idag. Magen gick riktigt bra!
 
Latsdrag 2x10 och 2x8 á 35kg
Skivstångsrodd 4x10 á 20kg
Rodd i maskin 4x10 á 27kg
Rygglyft  4x10
Bicepscurl 4x10 á 5kg
Koncentrerade curls 1x4, 1x3 och 1x2 á 5kg (sen dog jag!)
Valinga situps 4x15
Sneda situps 4x10 per sida
Benlyft 4x8
 
Idag blir det inte att titta på tisdagshöjdpunkten Hollywoodfruar, tyvärr. Är alldeles för mycket i både plugget och med träningen just nu. Som tur är så finns tv3- play, lollo mig! :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :