Dagens gympass

publicerat i Träning;
Alltså jag tycker verkligen det är så himla svårt att veta om man tar i tillräckligt mycket på varje övning när man gymmar. Borde jag ta mer vikter och kanske orka färre repetitioner, eller borde jag ta mindre vikt för att precis orka mina tio reps? Dessutom känner man sig skitfånig när man står där med sina minivikter mitt bland alla skitmuskulösa killar, och så är man enda tjejen på hela gymmet som styrketränar, resten lallar runt. Jag tycker faktiskt det är sjukt jobbigt och pinsamt, men jag måste ju fortsätta om jag ska nå mina mål, annars kommer jag aldrig närmare dem.
Hursom dagens pass:
Hantelpress 4x10 á 9kg
Flyes fria 4x10 á 6kg
Skullkrusher 4x10 á 8kg
Extensions 4x10 á 20kg
Dips 4x8
Axelpress 4x10 á 6kg
Lyft framåt 4x10 á 5kg
Shrugs 4x10 á 10kg
 
Nu ska jag packa för imorgon åker jag hem till min fina och efterlängtade där hemma<3
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Förstår exakt hur du menar! Jag brukar köra så jag precis orkar med 10-12 stycken, ska jag ta tyngre på tex hantelpress eller dylikt så måste jag ha någon som passar mig utifall jag inte skulle orka så man vågar pressa sig! Så ska du köra tungt se till att ha ngn som passar!
Annars är grejen att köra 10-12 stycken väldigt optimalt för muskelbyggning också! :)

Svar: Är det, ja men dåså. Men jag känner mig så idiotisk :S Och så tycker jag det är pinsamt för det är bara jag och massa andra biffar!!
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :