Brist på sömn

publicerat i Hemmet, Shopping, Skola och utbildning;
Jag skulle vilja säga god morgon, men jag tycker inte den här morgonen har varit speciellt god så därför struntar jag i det. Rent ut sagt har det varit en jäkla skitmorgon och bättre blir det inte av att jag vet att jag går heldag i skolan idag mellan 08-17, och har under den tiden 6 timmar fysik. Jippie!
 
Varför jag har en skitmorgon:
1. Vaknar efter en klappkass natts sömn. Tror det beror på kuddarna, har bara sovit bra en enda natt sen jag flyttade hit och då har jag bott här i en månad. Man ska inte köpa billiga kuddar utan man ska lägga lite pengar på att köpa bättre kvalité för det gör stor skillnad i slutändan. Nya kuddar står i princip överst på min inköpslista just nu...
2. Jag är supertrött när jag vaknar. Skulle bara vilja stänga av alarmet och låtsas att jag är ensammast i hela världen och kan få sova vidare.
3. Det är skitväder ute!!
4. Jag läser min mail och inser att min tenta som jag skrev på prepkursen i matte är borta!!!!, och att jag därför har fått underkänt på tentan! Måste därför tidigare till skolan idag och hjälpa till att leta efter den för att kunna få betyg i kursen. SÅKLART händer allting mig.
5. Stressar för att hinna tidigare till skolan. Stress är aldirg bra, speciellt inte på morgonen.
 
Det var min morgon det, hoppas din startat bättre så hörs vi senare. Kram<3
 

Kommentera inlägget här :