Besviken på TV4!

publicerat i Allmänt;
Ikväll blev jag verkligen ledsen och väldigt besviken. Idag skulle det bli en sån där mysig hemmakväll (om det nu går utan sin kära i närheten), med New Girl- mys och bad i badkar- kväll. Ni vet, en soft fredagkväll liksom. Så efter att jag kommit hem från kvällens nollning och slår på datorn så upptäcker jag till min fasa att tv4-play INTE sänder New Girl. Jag blev så ledsen och upprörd på en och samma gång! Hur kan man inte sända den bästa tv-serien som gjorts på länge, i repris?! Väldigt konstigt och väldigt tråkigt.
Depressionen blev så stor att jag skippade badet också. Fanns ingen mening längre med någonting kändes det som. Så nu ska jag ändå sätta mig med mitt broderi i hopp om att få tillbaka lite glädje såhär på fredagskvällen, men det ser mörkt ut.... Riktigt mörkt.
 

Kommentera inlägget här :