Ben, rumpa och vader

publicerat i Allmänt;
Hemkommen efter ett svettigt pass på gymmet! Och inte nog med det, jag kunde inte bara enkelt ta mig ned till gymmet utan jag var även tvungen att cykla förbi stan (i alla dessa backar), för att köpa nytt proteinpulver då mitt förra gick ut i mars, haha! Så nu blev det en ny sort få se hur den funkar :)
 
Dagens pass blev enligt följande:
Knäböj 4x10 á 25kg
Framsida lår 4x8 á 30kg
Baksida lår 4x8 á 25kg
Vadpress 4x10 á 30kg
"Tåhävningar" med vikt (okej jag vet att det är samma övning men jag hade dålig fantasi) 4x10 á 9kg
Höftlyft 4x10
Rumppress 4x10 á 35kg
 
 
 För övrigt: Det ganska svårt att gymma "bra" när man är värsta gröngölingen i gymvärlden, men man försöker så gott man kan och kollar hur alla andra använder maskinerna, haha :) Haka på du med så kan vi lära av varandra!
 
Puss!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Beställ från gymvaruhuset whey fx! Perfekt efter träning plus att det är billigast där :D

Svar: Testar det nästa gång, tack för tipset! :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :