ÄNTLIGEN TRÄNINGSKORT!

publicerat i Allmänt;
Äntligen har jag tagit mig iväg, planerat in tid i veckorna, och sett till att skaffa mig ett nytt träningskort! :D Jag är så lättad och det var så roligt att köra igång igen! Visst var det lite svårt att börja träna på ett helt nytt ställe, där man inte kände igen varken en enda kotte eller maskin, men det gick rätt så bra ändå. Nu är det bara pulsen som ska upp och musklerna som ska på plats! Lets do this, så häng med på resan du med vettja! :D
 
Dagen bjöd på:
Latsddrag 2x10 á 35kg, 2x10 á 30kg
Rodd 4x10 á 25kg
Marklyft 4x10 á 20kg
Bicepscurl 2x10 á 5kg, 2x5 á 5kg (orkade bara en bicepsövning för sen var jag slut, haha)
Situps 2x10
Sneda situps 2x10
Sidolyft mage 3x10 á 8kg
 
Nu väntar sista rycket på sommarmatte- kursen och sen matlagning. Puss!
 

Kommentera inlägget här :