Äntligen FunkyKidz licens!

publicerat i Shopping, Träning;
Den här eftermiddagen har varit toppen! Först fick jag veta att jag klarade min FunkyKidz- utbildning och är alltså nu licensierad barndaslärare vilket känns heeelt amazing! Nu är det bara tuta och köra med dom små kidsen :)
Var dessutom ner på Sandvikens vackra torg och fixade lite småärenden såsom tatuering- och piercingstid, present till Mette och Björn, köpte hostmedicin och sist men inte minst, det allra bästa- en egen dammsugare! Helt ofattbart hur en dammsugare kan vara så efterlängtad! Men har man inte dammsugit sitt studentrum på 12 kvadrat på över fyra veckor så förstår man min suktan, haha :) Nu är bara mitt problem hur jag ska ta mig från tågstationen med all packning, två påsar med presenter och en dammsugare. Allt går att lösa, right ;)
 

Kommentera inlägget här :