Äntligen en 1:a!

publicerat i Allmänt;
Nollecermonin idag var rolig och äntligen fick alla vi nollor bli ettor! :) Så nu kan jag slita bort mitt äckliga nolleband som jag har haft på armen i två veckor, och kasta min vidriga nolleskylt som konstant har hängt runt min hals lika länge som nollebandet suttit på!
Ikväll vankas det finsittning, och då ska skimret fram. Har plockat fram klänning, skor, smycken och tillbehör för kvällens festligheter. Ska bli vädligt roligt och det ger nollningen ett fint avslut :) Men först ska jag försöka hinna diska och ta en promenad, för klockan fem börjar förfesten. Pussipuss!
 
Skylten har vi haft för att samla poäng under de två nollningsveckorna. Allt från fjäsk till show har gett poäng, men tyvärr har jag varit en av de mer vaksamma nollorna som inte tagit initiativ. Men några poäng skrapade jag ihop! :)
 

Kommentera inlägget här :