Ångestfylld tisdag

publicerat i Allmänt;
Vin, finst sällskap, mera vin och massa fniss. Så började min kväll igår hemma hos min kompis (som jag träffade av en slump inne på krogentoan i lördags och vi böt nummer (av någon konstig anledning), och sen visar det sig att vi bor i samma trappuppgång- dessutom bor hon med min klasskompis!), Malin innan det var dags att bege sig mot Kårhuset. 
Igår vat det som en internationell utgång kan man säga. Pratade mest engelska (med massa utlandsstudenter), eller hängde med ekonomikillarna för min klass, ja den var som bortblåst (som vanligt). Men kul kan man ha ändå, och med vin i kroppen kan jag säga att man får en ångestfylld dag efter. Usch!
Nu mot plugget för fysikföreläsning med start 8:15., visst är man lycklig!
 
Puss<3

Kommentera inlägget här :