Vinternytt

publicerat i Allmänt, Kläder och skor, Shopping;
God morgon!
Idag blev det en liten sovmorgon trots att jag inte har tid med det. Men jag känner att jag inte kan bränna ut mig heller, måste få vara lite människa jag också och inte bara agera robot.
Var iväg igår och införskaffade mig en ny vinterjacka. Är oerhört trött på min gamla och fula så tyckte det var på tiden att unna mig en ny. Speciellt när Stadium här i Sundsvall har medlemsdagar och erbjuder 25% på allt man handlar. Då var det bara att slå till! 500:- rätt i fickan som man kan göra annat skoj för säger man inte gärna nej till  :)
 Tog en lite varmare jacka den här gången, en parkas. Vit så jag smälter in med snön. Fantastiskt fin och varm. Längtar tills kylan lägger sig och snön faller vit på marken så jag får använda den snart! :)
 

Kommentera inlägget här :