Vi flyttar ihop igen!

publicerat i Hemmet, Kläder och skor, Shopping;
En lycklig tjej hoppar omkring på små, rosa moln idag. Bostadslånet blev beviljat och det betyer att Erik och jag flyttar ihop i Sundsvall i december eller januari :) Så lycklig över att vi hittat en fin lägenhet, i ett bra område och att vi äntligen får bo tillsammans igen. Lättnaden går inte att beskriva med ord!<3
 
Nu ska det lagas lite middag innan det är dags att dra iväg på spinning lite senare i eftermiddag (nervöst!). Tänkte även hinna slänga in en bild på klänningen som jag har köpt till dopet. Vi får se vad jag hinner med i all stress! Kram<3
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida - idswe.blogg.se:

GUD VAD KUL ELIIN!!!!!!! Så glad för er skull :D Har erik fott jobb i sundsvall? ;)

Svar: Till det är dags bör han ha hunnit bli flyttad :)
Elin Ivarsson

2:a kommentar, skriven , av Erica:

Grattis, vad glad jag blir!! :D

Svar: Tack! :)
Elin Ivarsson

3:e kommentar, skriven , av Kewa:

Grattiiis :) Lovar att jag ska komma upp och hälsa på ;D Kramis på dig:)

Svar: Det tycker jag låter som en bra idé! :) Kraaam<3
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :