Rosa Bandet linne

publicerat i Allmänt;
Man får handla om det är för en god sak. Så det så! Klickade precis hem ett Rosa Bandet- träningslinne som självfallet är rosa. När jag var in till Birsta igår och skulle köpa vinterjacka så såg jag nämligen linnet men köpte inget just då. Sen har jag grämt mig så mycket att jag inte köpte linnet- det är ju för en god sak liksom samtidigt som det är så snyggt! Men, nu har vi botat den ångesten genom att smidigt beställa hem ett linne via nätet :)
Dessutom hade Ellos 40% rabbat på dyraste varan och sen 30% på övrig beställning (gällde tyvärr inte linnet), så jag passade på att klicka hem en ny kofta till Erikperik. Den kostade egentligen 599:-, nu fick jag den för 350:-.  Passa på att utnyttja erbjudandet du med! Gäller fram tills 11 novermber.
Kvällskram från mig <3
 

Kommentera inlägget här :