Ny vecka, nya tag

publicerat i Allmänt;
Det är måndag morgon och jag är fortfarande hemma i Sandviken, och här ska jg stanna en natt till. Så oerhört skönt att vara hemma med Erik, att få vara i hans omgivning och att känna hans närhet på kvällarna. Precis så som det ska vara i mitt liv, så är det idag! Men imorgon ska jag tillbaka till verkligheten och lämna det här igen. Alltid lika jobbigt, alltid lika tårfyllt.
 
 Innan vi börjar blicka framåt mot det tråkiga har vi en dag med massa händelser inbokade. Idag ska vi till banken som är avgörandet för om Erik flyttar upp till Sundsvall, och om vi får flytta in i vår drömlägenhet. Mormor,morfar och Christer kommer på besök under eftermiddagen. Jag ska ha mitt första spinningpass för den här terminen och sist men inte minst så finns det en hel del skoljobb att ta tag i. Lika bra att sparka igång dagen!
Hoppas du får en fin start på veckan denna måndag<3
 
Pappa och mamma i lördags. Så fina så<3

Kommentera inlägget här :