No haves

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning;
God morgon!
Idag hade jag ställt klockan tidigt, tidigt, tidigt för att kunna gå upp och ta vara på dagen då vi faktiskt inte har några föreläsningar varken idag eller imorgon. Men så kom jag på att jag har tvättid imorgon förmiddag och att jag i stället borde sova ut idag då så jag orkar med allting och inte bränner ut mig helt. Jag har trots allt en inlämning i ekonomi, en deadline för projektbeskrivning samt tidsplan, två inlämningsuppgifter i data, en data- quiz, två datalaborationer, en fysik examinationslabb samt en mattetenta att se fram emot den närmsta tiden. Så att jag inte har några måsten stämmer inte alls. Just nu har jag bara måsten.
Lika bra att köra igång så jag hinner med allt. Det jag tänkt ta itu med idag är främst inlämningen i ekonomi, en av inlämningsuppgifterna i data och lite tentaplugg i matte. 
Ha en fantastisk torsdag<3
 

Kommentera inlägget här :