Någonting blått

publicerat i Allmänt, Kläder och skor, Shopping, Skola och utbildning;
God morgon! Hoppas det är bra ute i höstkylan som har spridit sig över Sudsvall, brrr. 
Idag är det som vanligt lång skoldag mellan 8-17, precis som igår. Men då bafann jag mig på skolan lite längre, faktiskt ända fram till nio på kvällen.
Det är ganska jobbigt att ha så mycket att göra i skolan. Man hinner liksom inte riktigt ta hand om sig själv. Maten blir slarvig, rummet ser värre ut än på en soptipp, rutiner, bloggen, nöjen, träning- allt blir kaos! Jag hoppas verkligen det bara är så här för en period, för jag pallar inte trycket så länge till!
 
Idag inviger jag i alla fall ett av fynden som jag gjorde under shoppingen i söndags. Min blåa, stickade tröja som jag köpe :) Mitt allra första blåa plagg, hade inget alls innan. Känns spännande :D Skön och värd pengarna, blått är nog min färg i alla fall, haha :)
Kram!
 

Kommentera inlägget här :