Mördarekorrar

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning;

Så är det redan kväll igen och veckodagarna har redan hunnit rusa iväg till tisdag! Kom nyss hem från skolan och har jobbat på bra under hela dagen idag. Min tid är knapp och min att- göra- lista bara ökar känns det som. Det är sjukt mycket just nu, jag räcker verkligen inte till som människa! Skulle behöva vara vaken dygnet runt för att tiden skulle räcka sådär lagombra som man önskar, men eftersom jag bara är en vanlig människa så får jag leva ett stressigt liv, men saker upp över öronen att göra!
Så, efter att ha pluggat hela dagen är det dags att fortsätta lite till här hemma innan det är dags att packa om gymväskan och sen få lite skönhetssömn. Tror det kan behövas om man ska se lite fräsch ut såhär mitt i allt, haha :) Hoppas din tillvaro är med tillfreds än vad min är just nu. Kram!

 Har ni sett dom här mördarekorrarna springa omkring i trädgården så ring polisen snarast!

P.s ! Det hände preciiis en sån där skitdryg sak ni vet, när kaviartuben spricker någonstans på mitten och så börjar kaviaren sippra ut från ett minihål. Ååh, drygt! Tur att tuben snart är tom så jag får köpa en ny. Ville bara dela med mig, haha :) Kram igen!

 

Kommentera inlägget här :