Mardrömmar

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning;
God morgon. 
Inatt har det inte varit roligt. Mardröm på mardröm dök upp i min skalle. Det märks att det är mycket på gång nu och framför allt en massa stress. Först drömde jag att jag satt på den där jävla mattetentan. Kunde tre uppgifter, sen tog det stopp. STOPP! Vi försökte fuska ett gäng, men det gick inget vidare och jag förstod att jag skulle kugga. Trots det gick jag på tentafesten på kvällen och jag hade bjudit med mig Erik. Han är med mig dom tio första minutrarna, sen är han borta hela kvällen och jag får inte tag på honom förens morgonen efter och får då veta att han varit med en annan tjej. USCH!
Alla hemskheter som pågår i mina tankar dagligen och på nätterna, snälla sluta :( Nu lägger jag akkt fokus på morgondagens tenta och tanken på att äntligen få åka hem imorgon eftermiddag.
Puss!
 

Kommentera inlägget här :