Invigning

publicerat i Allmänt, Kläder och skor, Shopping;
Morgonpigg och glad vaknar jag idag ganska precis en timme före det är dags att kliva upp. Hjärntvättad som jag har blivit av högskolevärlden, så klev jag upp och tog vara på tiden istället för att få en timme till med härlig sömn. Det positiva är att jag kanske kan åka hem tidigare ikväll istället för att sitta kvar allt för länge på skolan :)
 
Idag är det hursom invigning från smyckeskrinet och skohyllan. Ett par vita, låga Converse är införskaffade och idag ska de testas! Har lika höga förhoppningar på dom här som på dom förra skorna som invigdes eftersom just Converse bärs av så många människor. Jag är skeptisk till utseendet, men vi får se.
Även runt halsen hänger det någotning nytt idag. På marknaden i helgen fyndade jag ett jättesött halsband från lillasysterE, och jag vet att det väntar ett till lika fint på mig i julklapp. Speciella halsband med fina budskap- I love them! :)
 

Kommentera inlägget här :