Förmiddagspass

publicerat i Skola och utbildning, Träning;
God morgon!
Idag blev det en tidig morgon för mig då jag gick upp extra tidigt för att kunna masa mig iväg till gymmet. Var så länge sedan jag körde ett gympass nu och kroppen bara skrek efter träning. Väl på plats kändes det oerhört skönt att få svettas och köra slut på kroppen. Kändes grymt bra i både mage och biceps, så nu jädrar ska jag ta upp träningen på allvar igen (om skolan tillåter)! :)
 
Dagens pass, Rygg, biceps och mage:
Latsdrag 4x10 á 35kg
Rodd 4x10 á 25 kg (för lätt!)
Rygglyft 4x10
Bicepscurl maskin 2x10 á 25kg, 2x7 á 25kg
Armhävningar 2x10, 1x8, 1x7
Situps 4x15
Plankan 2x 1 minut
 
Nu dags för skolarbete hela dagen lång. Kommer sitta över ikväll och plugga också. Puss!
 
Soptunnan utanför gymmet, haha. Tyckte den var lite rolig så tog en bild :)
 

Kommentera inlägget här :