En vanlig måndag

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning, Träning;
Veckan rivstartade lika tufft som beräknat. Kom hem tjugoi nio från skolan ikväll, skyndade mig värma på lite kötbullar och gjorde pulvermos för att ha någonting i matlåda imorgon i skolan. Klockan nio var det dags för veckans höjdpunkt- Ensam mamma söker. Passade på att packa träningsväskan i pauserna samtidigt som jag pluggade en aning. Jag har bestämt mig för att ta upp träningen igen nu, åtminstone försöka lite. Dels för att jag mår bättre, men även för att kunna prestera bättre i skolan. Allt handlar om att hitta balansen. 
 
Nu lite sömn innan klockan ringer extra tidigt imorgon så jag hinner köra mitt träningspas. Puss!
 
Mammorna från Ensam mamma söker. Fantastiskt program, man blir nykär själv!

Kommentera inlägget här :