12 timmar senare

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning;
12 timmar senare är jag precis klar med fysiklaben. Från åtta på mrogonen till åtta på kvällen. Examination. Svårt. Jobbigt. Patetsikt nästan.
Kom precis hem och petar i mig dagens kvällsmat- en chokladkaka. 1250 kalorier. Mums! Det här är jag förtjänt av!
Känner ändå mig lite nedsämd. Var stressigt på labben och är stressigt överlag. Ligger efter i matten och har tenta om två veckor, har två datalabbar att göra och så en projektrapport. Jag borde hinna, men stressen gör mig galen. Jag har sjutton glömt bort hur det är att plugga.
Ja, ibland suger livet. Förutom när man får fina mms av sin pojkvän förstås.
Puss!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Så otroligt imponerad av dig!! Heja Elin !<3

Svar: Tack stumpan! Dina fina ord behövs verkligen nu! Kram<3
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :