Trött på banangröt!

publicerat i Mat och recept;
God morgon! 
Idag när jag kokade min gröt så var jag inte alls lika sugen på den som jag var förut. Jag menar, hur god är den egentligen? Just det, inte speciellt. Ändå är det nästan bara gröt som är nyttigt att äta på morgonen som samtidigt är väldigt mättande, och jag vill ha någonting nyttigt och som gör att jag håller mig mätt fram tills mellis klockan 10. Men jag vill ha någotning annat än gröt med banan i nu!
Så, har du några tips på en stabil frukost som är lite mer spännande än min gröt så hör gärna av dig :)
Onsdagskram från mig<3
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Köp kesella storpack på lidl och fun light och blanda och häll sedan i müsli! Mums!
Btw, adidastightsen var askonstiga, bommull plus att dom syntes igenom! Kändes som att ha långkalsonger på sig haha

Svar: åh, det lät smarrigt! Tack för tipset :)Tightsen är ju vanliga tights, inga träningsbyxor liksom. Men med en lite längre träningstopp på sig så kan man lika gärna ha dem på träningspasset :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :