Tillbaka till vardagsrutiner

publicerat i Allmänt;
Så var det måndag igen och den här helgen bara sprang förbi! Massa mys med fina människor och efterlängtade personer. Det är så tråkigt att alla vänner har flyttat runt om i landet för att plugga vidare och man själv är "kvar", även fast jag också flyttat men inte lika långt. 20 mil från sin hemstad är ju nästan som att bo kvar hemma, hihi :) Hursom så uppskattar man verkligen tillfällena då man verkligen får ses mycket, mycket mer nu när man inte har alla inpå knuten. Även om det såklart hade varit roligare att ha alla i sin närhet precis som förut<3
 
Nu ska jag starta den här dagen på riktigt jag med. Har bara suttit framför datorn hela morgonen och övervakat biljetter till Eurovision. Tyvärr fick jag inte tag på några, men jag får hålla utkik på Blocket sen i stället.
Måndagskram<3
 

Kommentera inlägget här :