Som ett brev på posten

publicerat i Allmänt;

Så har jag gått och blivit förkyld. Igen höll jag på skriva men så kom jag på att det faktiskt var länge sedan jag var förkyld sist. Så egentligen var det väl inte så konstigt att det var min tur att få ta del av den omtalade höstsnuvan.
Det jobbiga var att det hela kom som ett paket på posten. Det enda jag kände av igår var att jag var riktigt trött efter träningspasset och att jag var lite småfrussen. Trodde det var för att jag gått hem i kylan men nej. Klockan två inatt vaknade jag av att jag inte kunde andas genom näsan och att halsen värkte. Tog lite nässpray och en bafucin innan jag somnade igen. Så idag blir träningspasset inställt och i stället får jag sitta hemma och dricka te så jag blir frisk till helgen då vi ska iväg på trevligheter!

Kommentera inlägget här :